Selger min Svea for 3000 kroner!

Hei!

Jeg selger min Svea i brun med ekte pels for 3000 kroner. Den er i str. M og passer meg bra og jeg er i str. S. Jeg kjøpte den i 2013 sent på året og grunnen til at jeg ikke vil ha den lengre, er fordi mamma har kjøpt en annen jakke til meg. Den har mistet noen knapper, for de faller fort av, men slike knapper kan man bare kjøpe igjen og sy på. Ellers så er det ikke noe annet som er galt med den. Jeg ønsker at en som vil kjøpe den har ønsket seg Svea i ekte pels, eller har lyst på en Svea for en billigere penge. Svea med fake pels koster 4000 kroner og jeg kjøpte den med ekte pels. Så derfor selger jeg den for 3000 kroner!

Hvis det er noen som ønsker å kjøpe den, så kontakt meg på Facebook. Jeg sender ikke jakken, så den må helst bli hentet i nærheten av meg, i Rælingen, Lillestrøm, Strømmen, Skedsmo eller i Lørenskog. 

 

Noen av dere som ønsker å kjøpe?

3 kommentarer
    1. På denne ellers så triste dagen vil jeg ønske deg en fin lørdagskveld <3 Bruk tiden til å sette pris på det og de du har i livet ditt. Man vet aldri når det kan forsvinne.. Derfor vil jeg benytte muligheten til å si at jeg er evig takknemlig for at akkurat du velger å skrive en blogg! Tusen takk, du er fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg