Hva har jeg i skoleveska?

Hei!

Jo, det jeg har i vesken min når jeg skal på skolen, er egentlig ikke så mye, men kanskje dere syntes det er spennende å se hva en annen jente har i vesken sin? Dette her er det jeg har i vesken min hver dag. Noen ganger har jeg med sminkemappen min, noen ganger ikke. Jeg har alltid med pc’en min, men tok den ikke med på bildet. Jeg har alltid med tlf lader, for jeg går fort tom for strøm når jeg nesten alltid har lange skoledager. Jeg har også med håndkremen min, tilfelle jeg blir tørr på hendene, det samme med leppomadene. Jeg har alle bøkene mine i skapet på skolen, heldigvis. Så jeg bærer ikke en tung veske akkurat! Penal må man jo alltid ha med, eller jeg liker å ha med alt jeg trenger på en skoledag. Body spray er som regel greit å ha med, så jeg lukter godt utover en lang dag. Drikkeflaske pleier jeg å ha med, så jeg kan fylle på vann fra maskinen på skolen. Hvis jeg har penger, kjøper jeg drikke istede. 

Jeg vet at de fleste jenter har ihvertfall enten parfyme/body spray, håndkrem eller leppomade i vesken sin. Det er noe vi jenter er liker å ha med, for at vi skal føle at vi har med oss det vi trenger. Hvis jeg har gym, så bruker jeg som oftest den nye baggen min, for da har jeg plass til gymtøy, sko og sminke. Ellers så bruker jeg den svarte skinn vesken min. Jeg er mer glad i veske, enn sekk. For veske er på en måte penere og jeg har mer kontroll på tingene mine, enn hvis jeg bruker en sekk som jeg har null kontroll over. 

Hva har du i skolevesken din? /  /  Bruker du sekk eller veske?

3 kommentarer
    1. Så nyttige og fine ting! jeg går ikke på skole, men når jeg bruker veske har jeg den samme body spray´en fra VS, en leppomade, en håndkrem, mobil, øreplugger, busskort, og penger oppi ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg