BIKBOK – NEW IN

Hei! 

Jeg kikket litt inne på Bikbok sin hjemmeside og de har fått inn så utrolig mange fine topper! Jeg samlet bilder i en collage, så alt dere ser nedenfor er det jeg ønsker meg. Det har kommet så sykt mange fine topper med fine farger, som sennep gul, oransj og gul. Det er så flotte farger nå som vi nærmer oss varmere tider! Det er allerede 2.april idag og vi kommer bare nærmere og nærmere den deilige sommeren. Om den i det hele tatt blir noe varm dette året da, håper på det. Bank i bordet hahah!

Det er mange like topper som dere sikkert ser, men de er forskjellige. Jeg likte veldig godt den Kylie toppen som dere ser av grå rett her nede i det første bildet. Jeg har en følelse om at den sitter veldig bra og former seg til kroppen, som jeg syntes er så utrolig fint! Bikbok har alltid vært veldig flinke til å følge årstider og bytter ofte på farger og alt bikbok har er som oftes trenden her ute nå! Ta dere en liten kikk her nede, kanskje dere finner noe dere også liker. Eller så kan dere bare trykke på hjemmesiden til Bikbok HER


Hva likte du best? /  /  Har du noe av dette fra før av?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg