Dårlig service!

Hei!

Jeg føler meg så utrolig heldig som har gått alle fellesfagene, bortsett fra samfunnsfag. Jeg får fritak, på grunn av jeg er ferdig med fagene. Det er så sinnsykt deilig, for da starter jeg senere og slutter tidligere. Den eneste ulempen er at jeg ikke ble ferdig med samfunnsfag – jeg var syk på eksamen i 2015. Det vil da si at jeg må gå hele dette året med samfunnsfag, selv om jeg har hatt samfunnsfag i et helt år utenom eksamen. Den er kjipern. Jeg er ihvertfall ferdig med alle de andre fagene. Der føler jeg meg veldig heldig. 

Idag startet jeg klokken 10.15 og jeg sluttet 11.45, som da vil si at vi hadde samfunnsfag i rundt 2 timer. Jeg dro hjem rett etter at jeg hadde sluttet, jeg har ikke noe mobil, så jeg må ha med pcen min over alt slik at jeg får kontakt med f.eks mamma, søsteren eller kjæresten. Så jeg måtte dra opp pcen på bussterminalen og logge på facebook for å melde om noe. Ekstremt slitsomt å ikke ha mobil, men jeg klarer fint å vente i noen dager til. Jeg håper jeg får den tilbake snart, for det å ikke kunne ha noe alarm på, så noen i familien må komme å banke på døren hver morgen, er slitsomt. Jeg får heller ikke sjekket busstidene om bussen er forsinket, eller om bussen allerede har kjørt forbi. Jeg får ikke sjekket hver minste ting, som er super viktig. Jeg får heller ikke tekstet mamma om hvor jeg er, eller om jeg trenger penger. Døds slitsomt. 

Jeg kan jo egentlig fortelle hva som har hendt med mobilen min da. Jeg fikk den av mamma, som bursdagsgave i desember. Da jeg åpnet den, merket jeg etterhvert at skjermen var løs på den ene siden. Det byttet litt på, nederst på skjermen. Jeg visste ikke helt hva det var, og jeg skjønte heller ikke. Jeg dro tilbake til Telenor samme dagen som jeg åpnet den og fortalte dem dette. Man kunne høre klikke lyd kjempe godt – dem hørte den ikke. Det er rett og slett dårlig service. Jeg gikk ikke tilbake med mobilen igjen, før torsdag i forrige uke. Han sa jeg måtte ringe skadenummer, at jeg måtte logge inn på “mine sider” på telenor med kodebrikke. Jeg tenkte “jeg har søren meg ikke en kodebrikke med hit jeg, jeg skal bare levere inn mobilen min for reparasjon”. Mobilen var jo ødelagt da jeg åpnet den. Han hjalp meg ikke, han bare sa jeg måtte ringe skadenummer og logge inn på “mine sider”. Jeg skjønte ingenting. De er lite hjelpsomme og jeg får aldri noe nytte av det de sier heller. Jeg gikk videre til eplehuset og der fortalte jeg at jeg fikk mobilen i desember, og jeg hadde vært innom telenor samme dagen jeg hadde åpnet den, men de hørte ikke klikkelyden sa jeg til hun. Jeg fortalte også at jeg ville ikke være uten mobilen, ettersom jeg nettopp hadde fått den. Så jeg fikk levert mobilen min på eplehuset og nå er den på reparasjon, endelig. Det skal bli deilig å få den tilbake igjen! Eplehuset har mye bedre service og er jo dobbelt så mye mer profesjonelle enn de på telenor, syntes jeg. Min mening. Det er mange andre bra telenorbutikker rundt omkring, som på metro. Der er det utrolig hyggelige ansatte. 

Hvordan har dagen deres vært? /   /  Hva syntes dere?
 

2 kommentarer
    1. Hvis du vil at forsikringen skal ta litt av andelen snakk med innboforsikringen om du har det 🙂 de dekket min telefon som ble fuktskadet så jeg fikk en helt ny en av Eplehuset og måtte bare betale egenandel på 2000 mens de betalte resten av tlf, kjempe fornøyd med servicen på Eplehuset og de på innboforsikringen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg