Sko i vaskemaskinen?

Hei!

Jeg har noen utrolig godt brukte sko og de begynner å bli veldig slitte nå. Jeg tenkte istad at i dag så skal jeg ta av lissene på skoene og sette dem i vaskemaskinen. Jeg har satt mine converse sko i vaskemaskinen før og de ble nesten helt hvite igjen. Da tenkte jeg at jeg får vell bare prøve å sette disse i vask også. Jeg hadde heldigvis tatt vare på noen helt nye hvite lisser, som jeg skal sette i skoene når de er ferdig i vask og er tørket ferdig. Det tar sikkert ganske lang tid før dem tørker, så jeg får egentlig bare vente imens de blir vasket. 

Jeg syntes det er utrolig smart å legge skoene sine i vakemaskinen, så blir de vasket for deg. Jeg har ingen anelse om mine sko kan bli ødelagte av dette, men jeg tok sjansen og de er uansett utrolig slitte. Jeg har brukt disse skoene nesten hver dag, faktisk når det er snø ute også. De holder godt i alle slags vær og det er virkelig mine favoritt sko. Jeg tror jeg kjøpte dem i starten av 2015, husker ikke helt. Jeg har ihvertfall hatt dem i en stund nå og jeg blir aldri lei av å bruke dem. Lissene på den ene skoen hadde blitt ødelagt og lissen var slitt, så jeg tok av lissene på begge skoene. Jeg får ihvertfall kritthvite nye lisser på de slitte skoene mine. 

Skoene var ganske fine da jeg fikk dem, det er helt klart. Alle sko er jo rene og pene i starten, men akkurat nå ser de ille ut på bildene. De ser helt fæle ut uten lisser. De er høye under på hælen og gjør meg litt høyere rett og slett!

Har du satt skoene dine i vaskemaskinen før? 

 

1 kommentar
    1. Funker drit bra å vaske skoa i vaskemaskin men da bør du ha dem i en vaskepose for å få best resultat

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg