Bor ikke med familien lengre

Kjære lesere ♥

Tiden har gått utrolig fort og det er en del bra ting som har skjedd i det siste. Jeg var i England med kjæresten fra 16.desember frem til 23.januar, og det har vært helt fantastisk. Familien hans bor i England, så vi hadde en liten “ferietur”. Vi feiret både julaften, bursdagen min og nyttårsaften sammen med familien hans. Det har vært kjempe koselig og jeg har storkost meg med både shopping, turer, kino, filmet til kjærestens musikkvideoer, spist god mat/dessert og selvfølgelig hatt fine stunder sammen med hans familie. Jeg må virkelig si at England er et sinnsykt fint land og det er så mye man kan oppleve der. Nå var jo vi der i veeldig mange uker, så jeg fikk sett en del jeg aldri har sett før, som da jeg var i England i 2014. 

Etter England har vi for det meste egentlig bare slappet av. Kjæresten driver mye med musikken sin, og vi var i studio på fredagen som var. Etter studio dro vi hjem til meg og sov over hele helgen. Var så koselig å få sett familien min igjen etter så lang tid i England. Vi hadde også besøk av fetterne mine og sønnen til stesøsteren min. Det ble også en del redigering med musikkvideo på kvelden, så han jobber godt med det. På søndag så pakket jeg flere bagger og vesker med både klær, såper, sko, jakker, sminke og litt av hvert egentlig. Det dere lurer på nå er vell sikkert hvorfor, men nå skal jeg komme til poenget. Jeg har nemlig flyttet inn til kjæresten, så da ble det en del jeg måtte pakke. Ettersom vi var i England i flere uker, så hadde jeg med en del klær, så heldigvis hadde jeg klær her fra før av da vi dro fra familien min. Det er en stor forandring for meg, for jeg er vant til å alltid ha familien tilstede og det eneste jeg trengte var å lukke opp døren på rommet, så satt dem i stuen. Det gjør dem ikke nå lengre, men lang reisevei er det jo ikke akkurat, bare rundt en time ca. 

Jeg har da lagt alle klærne mine i skapet og fått lagt ting på plass, så det føles deilig. Jeg var jo hos kjæresten i mange uker uten å dra hjem, før vi dro sammen til England, så jeg har blitt ganske vant til hjemmet hans. Det er også litt godt å få flyttet ut, nå som jeg er 21 år gammel og trenger litt mer tid for meg selv, så jeg får fokusert bedre med jobb. Vi skal på IKEA på torsdag, for å handle litt sammen med mamma, så det gleder jeg meg til. Det er alltid gøy å kikke litt på interiør til hjemmet, ihvertfall nå som jeg skal bo for meg selv sammen med kjæresten. 

♥ Husk at du alltid kan sjekke min Instagramprofil, dersom du ønsker å se meg mer aktiv; nathalielake

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg