Winter shoot & planene fremover

Hei!

I helgen som var, så dro jeg og Liam opp til hytta sammen med mamma og stefaren min. Hytta ligger i Gausdal og vi stoppet innom Espa og spiste gode Espa burgere, og selvfølgelig bollene derfra også. Det var utrolig koselig, men også ganske kaldt. Vi spilte ludo, spiste god frokost, gikk en liten tur ute i det hvite vakre været. Julepynten var oppe da vi kom frem til hytta, ettersom familien feiret julaften der, så da ble det fort ryddet bort. Jeg hadde ikke vært på hytta på veldig lenge, så det var godt å være der igjen. Liker best å være der på sommeren, for da er det ekstra koselig, ihvertfall når det kan være søte sauer rett utenfor døren eller kuer ved porten.

På søndagen dro vi hjemover igjen, og vi ble sluppet av her i Nannestad hvor jeg og kjæresten bor. Da vi kom hjem har vi bare ryddet, slappet av også har jeg sendt noen jobbsøknader, ettersom jeg trenger en jobb her i nærheten pga jeg ikke har førerkort. Vi var også i Oslo på onsdag, for Liam hadde konsert på Café Sør. Idag skal vi til Lørenskog, for kjæresten skal ha konsert på Lørenskog hus (Volt). Etter konserten skal vi hjem til mamma og sove der hele helgen. På søndagen feirer vi morsdagen litt, og jeg skal tilbringe litt tid med mamma. Senere på søndagen drar vi på middag til pappa og stemoren min. Jeg har ikke sett dem siden tidlig i desember, så jeg gleder meg masse til å se brødrene mine igjen. Brødrene mine skal også overnatte her hos meg og Liam neste helg og litt utover uken, så det gleder vi oss masse til. Da blir det filmkos, kanskje en liten tur ute i snøen og matlaging.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg