9 months in, 9 months out

Den 26.08 ble vår lille vakre prinsesse 9 måneder. Altså igår. Allerede 9 måneder siden jeg lå på sykehuset med rier og smerter. Tenk at nå er det kun 3 måneder igjen, så har jeg en 1 åring i hus. Det er helt merkelig for meg å tenke på. Da har jeg ikke lengre en liten baby, men et lite barn. Hun kommer jo alltid til å være min lille “baby”, uansett hvor stor hun blir. For 9 måneder siden ventet vi spent på vår lille datter, og 9 måneder senere krabber hun, reiser seg opp etter alt og sier masse små ord. Det er helt sprøtt at tiden går så fort, at nå må jeg bare nyte den lille babytiden… Selv om jeg føler den allerede er over. Hun vil jo ikke lengre ligge stille i armene mine eller ligge rolig i det hele tatt. Her skal hun krabbe overalt og ta tak i ting hun vet ikke er en leke. Alt annet enn leker, det er morro å drive med!

Vi tok litt bilder igår, siden hun er 9 måneder og vi pleier alltid å ta bilder hver måned. Jeg syntes det er så fint å se tilbake på. Så når hun har blitt en måned eldre, så er det bare på med kjolen og opp med håret!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg