Fotoshoot

Idag hadde vi en rolig dag, tok oss en kjempe fin tur i det fine været. Vi snakket om å ta noen bilder idag, så det ble en «liten» fotoshoot på både meg og datteren min. Resten av dagen har vi egentlig bare slappet av, spist hjemmelaget pizza, som ble laget av den beste kokken! Nemlig kjæresten! Jeg tuller ikke engang, den er alltid god.

Ble litt lek idag også da, selvfølgelig. Blir aldri en dag uten lek og kos. Ikveld har vi ikke gjort annet enn å slappe av, sett gjennom bildene som ble tatt, og fikset ny header til meg. Som jeg tipper dere allerede har sett, ettersom dere nå leser dette innlegget! Jeg ble ganske fornøyd og syntes det er fint med et enkelt bilde. Samtidig står det jo «mother» på genseren min, som også beskriver meg.




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg