Gårsdagen og mine planer om Instagram!

Igår tok vi flytoget til Lillestrøm, så hentet mamma meg der, så dro vi videre til tante sin bursdagsfeiring. Det var kjempe stas for Rose å ta flytoget – kikket seg rundt overalt! Ikke hver dag man tar flytoget. Da vi kom frem var alle søskenbarna mine i hundre, ville absolutt holde Rose og leke med henne. Det var utrolig koselig å se familien igjen, og ikke minst se mine søskenbarn leke med min lille. Jeg og søsteren min hadde ingen andre enn hverandre i familien å leke med når vi var små, så hun er heldig som har så mange barn rundt seg nå.

Det var super deilig mat og gode kaker, Rose fikk smake på litt av maten og litt jordbær. Det smakte visst godt – som alltid! Vi gikk en liten tur i området, som endte opp i 20/30 minutter, så da fikk lillemor litt søvn ihvertfall. Etterhvert som klokken begynte å tikke, så kjørte mamma meg helt hjem. Jeg ammet litt i bilen, som ikke er første gang ha ha. Skal hun ha mat, så får hun maten servert rett foran henne med engang.. Da jeg kom hjem, hjalp mamma meg med å rydde litt hjemme mens jeg la Rose. Hun var så trøtt og sliten stakkars. Ble mye mareritt inatt – ble litt mye overstimulering på feiringen tror jeg. Da jeg endelig fikk laget henne, så tok mamma turen hjem. Jeg hadde alenetid, ettersom Liam feiret bursdagen til faren sin. Det er alltid litt deilig med alenetid, selv om det også alltid er godt å ligge i armkroken.

Igår kveld leste jeg også litt på sosiale medier og prøvde å lære meg mer om Instagram, hvordan jeg kan nå ut til mennesker og hvordan jeg kan ha en profil som interesserer andre. Jeg har veldig lyst til å prioritere Instagram og bloggen fremover, holde på med det som en hobby når jeg har tid. Instagram har alltid vært gøy å drive med, og nå fremover skal jeg virkelig ha en inspirerende feed. Jeg tenkte jeg skulle ha en Instagram makeover. Tidligere hadde jeg en ren og fin feed med rød tråd, men så stoppet jeg litt med det.. La kun ut naturlige bilder, og nå har jeg funnet en veldig fin presets for bildene mine fremover.. Om du ikke følger meg på Instagram allerede,  så heter jeg @nathalielake der. Jeg er ganske aktiv og deler mye av livet mitt i både bilder/videoer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg