Om meg og dagene

Hei!

Jeg blogget her tidligere, men avsluttet bloggingen. Jeg hadde flere pauser, ettersom jeg følte at min tid for blogging var over. Jeg har alltid hatt bloggen i tankene og vurdert å starte helt på nytt med blanke ark. I det siste, nå som corona har vart i en lang periode, så har jeg hatt veldig lyst til å starte igjen. Dagene mine går i ett og dagene er lange, så det hadde vært gøy å starte helt på nytt – dele mine dager med dere.

For dere som ikke var med på min reise tidligere her, så forteller jeg litt om meg!

Jeg heter Nathalie Sabine Mäntylä og er 22 år gammel. Jeg er født og oppvokst i Norge, men er halvt finsk. Jeg bor nå i Nannestad med min kjæreste og vår datter. Jeg er utrolig glad i sosiale medier, spesielt Instagram. Der er jeg ganske aktiv. Jeg deler for det meste store deler av livet mitt der. Jeg er også utrolig glad i å ta bilder, redigere, tegne/male og skrive.

Jeg er jo i min mammapermisjon nå og storkoser meg hver dag med datteren min. Mine dager går i lek, turer, serie, mating, skift av bleier og stell. Vi startet på babysang da hun var 3/4 måneder, men så stengte det på grunn av corona. Vi skulle også starte på babysvømming, men har enda ikke fått noe svar på oppstart.Ufattelig kjedelig. Meeen nå har vi fått beskjed om at babysang starter igjen i september, jippi!! Jeg elsker virkelig mammalivet, og er så utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å bli en ung mor. Jeg hadde alltid hatt lyst til å være en ung mamma og nå kunne jeg ikke sett for meg et liv uten henne. Det er helt utrolig hvordan livet blir etter man får barn, hvordan det er mulig å elske noen så høyt.. Så dagene mine er helt uvirkelige med datteren min, som stadig lyser opp dagene våre og smelter våre hjerter.

Hvordan er deres dager nå for tiden?
Har du barn? Isåfall hva gjør dere i disse dager?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg