Super fin dag!

God kveld!

Idag har vi hatt en utrolig fin dag. Vi har både gått tur, danset til musikk, lekt og kost oss. Det var varmt idag, så ble kjole på lille snuppa! Ble kjøttboller og potetmos til middag, og da fikk hun smake på kjøttboller for første gang! Det var stas! Ikke hver dag hun får smake på det vi spiser, men ekstra gøy å kunne gi henne noe annet enn bare middagsglass ved matbordet. Hun spiser som regel alt hun får, men er veldig glad i middagsglass med laks, spise små biter med grønnsaker og brødskive med leverpostei eller makrell. Sunn liten jente er det iallefall!

Rose sliter litt med å sove for tiden og vil bare ha nærhet, noe som selvfølgelig er veldig koselig, men samtidig litt slitsomt til tider. Hun våkner litt på natten for pupp, så skal bli litt deilig når jeg kan få sovet ut en hel natt uten oppvåkninger. Det blir kanskje en stund til enda, for jeg er så glad og ikke minst takknemlig for at jeg har muligheten til å amme. Jeg koser meg virkelig med amming og trives med det!

Ikveld skal vi redigere på en video som Liam hjelper meg med. En barndomsvideo, noe jeg syntes er litt koselig å mimre tilbake til! Også blir det kanskje serie, om det ikke blir så alt for sent, som det som oftest blir. Syntes det er viktig å pleie forholdet, nå som vi har en baby i hus. Ikke alt er som en dans på roser, men alt tar sin tid. Vi er ihvertfall utrolig lykkelige sammen, og datteren vår gjør virkelig livet mer komplett ♥

 

Hvordan har deres dag vært? Håper alle får en fin helg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg